Nέα - Ανακοινώσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Β’ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ.

14/05/2016

~~Ν.4386/2016, ΦΕΚ 83/11-5-2016 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Β’ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ  ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ.
Συνάδελφοι,
Νέα δεδομένα προέκυψαν το τελευταίο διάστημα:
α) από την Απόφαση του Υπουργείου για   τον τρόπο δημιουργίας τμημάτων  β΄  ξένης γλώσσας   δια της πλειοψηφίας των μαθητών όπου αναφέρεται ότι, «Οι μαθητές διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά - Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη», που η εφαρμογή της καταλήγει σε γερμανόφωνα και γαλλόφωνα σχολεία,  και έτσι θα οδηγήσει σε αποκλεισμό ολόκληρων περιοχών από τη διδασκαλία είτε της Γαλλικής είτε της Γερμανικής γλώσσας δημιουργώντας ένα μη αναστρέψιμο προηγούμενο. Επισημαίνουμε επ’ ευκαιρία ότι στο παρελθόν Υπουργική  Απόφαση, (αρ. Πρωτ. 518/61284/Γ1/27-05-2011),  που προέβλεπε  χωρισμό των Δημοτικών  σε γαλλόφωνα και γερμανόφωνα  απορρίφθηκε από σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία εν συνόλω, με αποτέλεσμα την ανάκληση της  από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, 
β) από την Απόφαση του Υπουργείου για τη θέσπιση ενός ενιαίου τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου,
γ) από τη  διάταξη περί υποχρεωτικής συμπλήρωσης του προβλεπόμενου για κάθε συνάδελφο διδακτικού ωραρίου, (βλέπε στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στο τέλος του κειμένου  τη σχετική διάταξη Ν.4386/2016, ΦΕΚ 83/11-5-2016),  δια του διδακτικού τους αντικειμένου και τη de facto ενοποίηση των κλάδων σε δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση  των 8 ειδικοτήτων μεταξύ αυτών και της Γαλλικής – Γερμανικής γλώσσας.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΕΙΜΕΝΟ