Nέα - Ανακοινώσεις

AΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 100/ΣΕΛΙΔΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

17/05/2016

Απόσπασμα από το  100σέλιδο πόρισμα του καθηγητή Κώστα Γαβρόγλου, Προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων  για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που κατατέθηκε στη Βουλή.
Σημείωμα του Προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.
 Η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μαζί με την Επιτροπή Διαλόγου και το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, συμμετείχε στον Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο για την Παιδεία. Το παρόν κείμενο είναι ένα τμήμα των πορισμάτων της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, και τα οποία αποτελούν μία σύνθεση των:                                

Α. Συνεδριάσεων της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από τις 9/2 έως τις 17/3/2016 και στις οποίες κλήθηκαν η ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ, ΕΛΜΕ Προτύπων & Πειραματικών Σχολείων, η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων, η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας, ΠΟΣΔΕΠ, ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, η Ένωση Ελλήνων Ερευνητών, το Προεδρείο της Συνόδου των Πρυτάνεων, το Προεδρείο των Προέδρων των ΤΕΙ, οι πρόεδροι Ερευνητικών Κέντρων, οι Μορφωτικοί Ακόλουθοι των χωρών της Ευρωζώνης και η πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Μαριέττα Γιαννάκου. Υπομνήματα απέστειλαν οι πρώην Υπουργοί Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, κ. Γεράσιμος Αρσένης και ο κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.                                                                                    

Β. Απόψεων που έχουν εκφράσει εκπαιδευτικοί φορείς και εμπειρογνώμονες προφορικά ή μέσω υπομνημάτων.                                                                                     

Γ. Απόψεων που έχουν εκφραστεί σε επιστημονικές εργασίες.                                               

Δ. Απόψεων που εξέφρασαν οι βουλευτές διαφορετικών κομμάτων σε δημόσιες και κατ’ ιδίαν συζητήσεις………………………………………………………………………………………..                                                                                                       Οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στην έκθεση προέκυψαν από τις παραπάνω συζητήσεις και αρχές, και έτυχαν επεξεργασίας με βασικό κριτήριο το τι είδους πολίτες θέλουμε να έχουμε και κατά συνέπεια έχουν διαμορφώσει ένα πλαίσιο μεταρρυθμιστικής πολιτικής με στόχο η εκπαίδευση να συμβάλλει στη διαμόρφωση μορφωμένων νέων με δημοκρατικό ήθος και κριτική σκέψη. Η Έκθεση αναλύει τα προβλήματα που υπάρχουν, προτείνει συγκεκριμένες λύσεις και παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους σε βραχυπρόθεσμες (Ιούνιος 2016- Νοέμβριος 2016), μεσοπρόθεσμες (Δεκέμβριος 2016 - Μάιος 2018) και μακροπρόθεσμες (Ιούνιος 2018 – Μάιος 2022).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ