Erasmus+

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

04/01/2024

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "Dans la classe de français sans frontières" 

στα ΣΔΕ ΧΑΝΙΩΝ & ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Στις 19 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε εικονική παρουσίαση του ευρωπαϊκού προγράμματος «Dans la classe de Français sans frontières», & διαδικτυακή επιμόρφωση τμήματος εκπαιδευομένων των ΣΔΕ Χανίων σχετικά με την εφαρμογή Εργαλείων ΤΝ, τεχνικών και μεθόδων  για την συμπεριληπτική εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, από τη Γενική Γραμματέα & Συντονίστρια του προγράμματος, Αναστασία Μανά.

Η επίδειξη των εργαλείων ΤΝ που διευκολύνουν όλους, αλλά κυρίως τους ανθρώπους με δυσλεξία, δυσγραφία ή διάσπαση προσοχής στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, αναγκαίας για την επαγγελματική σταδιοδρομία, ενθουσίασαν εκπαιδευτικούς και εκπαιδευομένους, καθώς  οι συμπεριληπτικές μέθοδοι και τεχνικές αποδεικνύονται εύχρηστα και ιδιαίτερα αποτελεσματικά εργαλεία στα χέρια τους.

Η Πρόεδρος, κα Στέλλα Λεονάρδου, ευχαρίστησε τον Εκπαιδευτικό, κο Σωτήρη Σύρρο, που οργάνωσε τη διαδικτυακή συνεδρία και έδωσε την ευκαιρία στους εκπαιδευμένους να γνωρίσουν καινοτόμα εργαλεία συμπεριληπτικής μάθησης μιας ξένης γλώσσας. Κάλεσε τους εκπαιδευομένους να εγγραφούν στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων EPALE και να αναζητήσουν το πρόγραμμά μας για περισσότερη ενημέρωση.

Στις 27 Δεκεμβρίου 2023 οργανώθηκε εργαστήριο με εφαρμογή των εργαλείων ΤΝ και άλλων τεχνικών & μεθόδων συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών με μαθησιακές ιδιαιτερότητες του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς. Το εργαστήριο υλοποίησε η κα Αναστασία Μανά στα πλαίσια της διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος «Dans la classe de français sans frontières» για την όσο το δυνατόν ευρύτερη ενημέρωση, εξοικείωση και εφαρμογή των τελικών προϊόντων του προγράμματος.

Παραβρέθηκαν η κα Στέλλα Λεονάδρου και η κα Μαρία Ιωαννίδου, Διευθύντρια του σχολείου, οι οποίες ενθάρρυναν τους γονείς να δοκιμάσουν οι ίδιοι τα εργαλεία ώστε, αφενός να διαπιστώσουν ότι είναι εύκολα και προσιτά και αφετέρου να εμπλακούν στη διαδικασία της συμπεριληπτικής μάθησης.

 

 

ÉDUCATION DES ADULTES
DIFFUSION DU PROJET EUROPÉEN « Dans la classe de français sans frontières » 
à l' E2C de la Canée & à l' ASSOCIATION DES PARENTS DU 2ème Collège de KALAMARIA

Le 19 décembre 2023, une présentation virtuelle du programme européen « Dans la classe de Français sans frontières », et la formation en ligne d’une classe de stagiaires de l' école de la deuxième chance de La Canée sur l’application des outils, techniques et méthodes d’AI pour l’apprentissage inclusif d’une langue étrangère, a été tenue par la secrétaire générale et coordinatrice du programme, Anastasia Mana. 

La démonstration d’outils d’AI qui facilitent l’apprentissage d’une langue étrangère pour tous, mais surtout pour les personnes atteintes de dyslexie, de dysgraphie ou de déficit de l’attention, a enthousiasmé les enseignants et les apprenants, car les méthodes et techniques inclusives s’avèrent faciles à utiliser et des outils très efficaces entre leurs mains.

La Présidente, Mme Stella Leonardou, remercie l’Enseignant, M. .................................... qui a organisé la session en ligne et a donné l’occasion aux participants de se familiariser avec des outils innovants pour l’apprentissage inclusif d’une langue étrangère. Elle les a invités  à s’inscrire auprès de la plate-forme européenne de formation des adultes EPALE et à consulter notre programme pour plus d’informations.

Le 27 décembre 2023, un atelier a été organisé avec l’application d’outils d’ΑΙ et d’autres techniques et méthodes d’éducation inclusive pour les parents des élèves ayant des particularités d’apprentissage du 2e Collège de Kalamaria. L’atelier a été mis en œuvre par Mme Anastasia Mana dans le cadre de la diffusion du programme européen « Dans la classe de français sans frontières » pour l’information, la familiarisation et la mise en œuvre les produits finaux du programme.

 

Présentes Mme Stella Leonandrou et Mme Maria Ioannidou, la directrice de l’école, ont encouragé les parents à essayer eux-mêmes les outils afin de voir combien ils sont faciles et accessibles et de s’impliquer dans le processus d’apprentissage inclusif.