Nέα - Ανακοινώσεις

02/12/2024

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙ

10ος Διαγωνισμός Θεατρικής-Εκφραστικής Ανάγνωσης στα
γαλλικά με θέμα: «Rendez-vous avec Molière»

♦ Πρόκειται για διαγωνισμό εκφραστικής ανάγνωσης σε γαλλική γλώσσα κειμένων προσιτών σε μαθητές ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσης της γαλλικής γλώσσας, που μπορούν να συνοδεύονται από μουσική, χορό, εικόνες ή και δραματοποίηση και έχει ως σκοπό την προβολή και προώθηση της γαλλικής γλώσσας, καλλιεργώντας παράλληλα δεξιότητες επικοινωνίας και έκφρασης.

????Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί το Σάββατο 5 Απριλίου 2025. Οι αιτήσεις συμμετοχής θα πρέπει να δηλωθούν στην ιστοσελίδα της Σχολής, το αργότερο έως την Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025. Οι ίδιες ημερομηνίες ισχύουν και σε περίπτωση που ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, οπότε, μαζί με την αίτηση, θα πρέπει να έχουν αποσταλεί και τα βίντεο.

✅Επικοινωνία: Τηλέφωνο Σχολής Καλαμαρί: 2310 472115
Mail διαγωνισμού: concours@edu-kalamari.gr
Όλγα Άγγου (angou@edu-kalamari.gr)
Νατάσα Σαρηγιαννίδου (sarigiannidou@edu-
kalamari.gr)

????Στη δήλωση συμμετοχής θα πρέπει οι καθηγητές να
συμπληρώσουν τα παρακάτω στοιχεία:
✓ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
✓ ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΜΑΙL ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
✓ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
✓ ΤΑΞΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
✓ ΤΙΤΛΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

✓ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ :
1.Απλή εκφραστική ανάγνωση,
2.Θεατρική ανάγνωση με δραματοποίηση,
χορογραφία ή οπτικοακουστικό υλικό.

Περισσότερα

04/11/2024

Προσλήψεις 16 εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας, ως προσωρινών Αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει]. 7 Α.Μ.Ω. στην Πρωτοβάθμια και 7 Α.Π.Ω. + 2 Α.Μ.Ω. στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
???? ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
???? Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
1. ΨΥΛΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ - Σειρά Πίνακα 550 – Μόρια 58,1 - Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ (Α.Μ.Ω.) : 18ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - 6 ώρες, 26ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - 9 ώρες
2. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - Σειρά Πίνακα 595 – Μόρια 56,13 - Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ (Α.Μ.Ω.) : 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ - 6 ώρες, 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ - 8 ώρες
3. ΣΩΤΗΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ - Σειρά Πίνακα 1075 – Μόρια 41,3 -ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (Α.Μ.Ω.) : 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ - 10 ώρες, 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ - 5 ώρες
4. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ - Σειρά Πίνακα 1254 – Μόρια 34,25 - ΑΧΑΪΑΣ (Α.Μ.Ω.) : ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΓΛΑΪΑ ΚΟΝΤΗ - ΕΛΕΝΗ ΧΑΜΨΑ - 8 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ - 4 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΨΩΦΙΔΑΣ - 2 ώρες
5. ΜΠΑΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Σειρά Πίνακα 1318 – Μόρια 32,65 - Α΄ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (Α.Μ.Ω.) : 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ - 6 ώρες, 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΡΟΔΟΥ - 5 ώρες, 5/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΝΔΟΥ - 4 ώρες
6. ΠΑΡΑΣΥΡΗ ΙΩΑΝΝΑ - Σειρά Πίνακα 1723 – Μόρια 26,58 - ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Α.Μ.Ω.) : 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ - 4 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ - 3 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ - 4 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ - 3 ώρες
7. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΟΥΡΑΝΙΑ - Σειρά Πίνακα 1901 – Μόρια 24,5 - ΧΑΝΙΩΝ (Α.Μ.Ω.) : ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΚΥΦΟΥ - 3 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΜΟΥ - 4 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟΥΠΟΛΗΣ - 2 ώρες, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΧΩΡΙΟΥ - 6 ώρες
???? Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
1. ΛΑΜΠΑΔΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ - Σειρά Πίνακα 283 – Μόρια 72 - Β΄ ΚΑΒΑΛΑΣ (Α.Μ.Ω.) : 1ο ΕΠΑ.Λ. ΘΑΣΟΥ - 2 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑ - ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ - 1 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ - 10 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΘΑΣΟΥ - 2 ώρες
2. ΤΣΑΒΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ - Σειρά Πίνακα 538 – Μόρια 58,4 - Β΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Ω.) : ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΣΗΡΟΥ - 3 ώρες, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΣΗΡΟΥ - 8 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 6 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - 6 ώρες
3. ΣΟΥΦΛΕΡΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ ΕΛΟΝΤΙ - Σειρά Πίνακα 571 – Μόρια 57,23 - Β΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Ω.) : 2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 4 ώρες, 2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 7 ώρες, 4ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ - 6 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 6 ώρες
4. ΡΟΥΣΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ - Σειρά Πίνακα 680 – Μόρια 53,5 - ΗΛΕΙΑΣ (Α.Μ.Ω.) : 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ ΗΛΕΙΑΣ - ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ - 3 ώρες, 3ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ - PIERRE DE COUBERTIN - 3 ώρες, 4ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΥΡΓΟΣ - ΤΕΤΑΡΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ - 3 ώρες, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ ΗΛΕΙΑΣ - 6 ώρες
5. ΚΑΤΣΙΛΕΡΟΥ ΑΓΑΘΗ - Σειρά Πίνακα 684 – Μόρια 53,45 - ΛΑΡΙΣΑΣ (Α.Π.Ω.) : 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ - 4 ώρες, 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑ.Λ. ΑΓΙΑΣ - 2 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΟΜΕΝΙΚΟΥ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ - 2 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΛΑΝΗΣ - 13 ώρες, ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ) - 2 ώρες
6. ΚΑΡΑΣΑΒΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Σειρά Πίνακα 782 – Μόρια 50,35 - ΑΡΚΑΔΙΑΣ (Α.Π.Ω.) : ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΥΤΙΝΑΣ - 3 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΟΠΑΙΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ - 3 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΤΙΝΑΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ - 6 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΟΠΑΙΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ - 11 ώρες
7. ΜΟΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ - Σειρά Πίνακα 798 – Μόρια 50,03 - ΛΑΡΙΣΑΣ (Α.Π.Ω.) : ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΡΑΝΕΑΣ - 14 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΑΣ - 9 ώρες
8. ΤΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ - Σειρά Πίνακα 1138 – Μόρια 38,25 - ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (Α.Π.Ω.) : ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ - 7 ώρες, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΝΔΗΛΑΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ - 6 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΤΕΙΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ - ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ - 10 ώρες
9. ΠΕΡΒΟΛΑΡΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - Σειρά Πίνακα 1322 – Μόρια 32,58 - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Α.Π.Ω.) : 8ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - 12 ώρες, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - 6 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΧΟΥ - 3 ώρες, ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΧΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - 2 ώρες
✅ Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 6 έως και την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024, απευθείας στη σχολική μονάδα πρόσληψής τους.
▪️ Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Περισσότερα

30/10/2024

   ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ TOP 5 CHANSON FRANCOPHONE D'AUJOURD'HUI

    Ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας και Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου Α.P.L.F. - D.U., μέλος της Επιτροπής Δυτικής Ευρώπης / Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας σε
συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Γαλλικής γλώσσας προκηρύσσει την 3η έκδοση του  διαγωνισμού TOP 5 CHANSON FRANCOPHONE AUJOURD'HUI  που απευθύνεται στις τάξεις των Γαλλικών όλων των βαθμίδων που διοργανώνει η Επιτροπή Δυτικής Ευρώπης (C.E.O.) / Παγκόσμια Ομοσπονδία Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας (F.I.P.F.) στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας  Εκπαιδευτικών Γαλλικής γλώσσας. 
Ο διαγωνισμός αυτός διοργανώνεται από την Ένωση Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας της Σουηδίας (Fransklärarföreningen), μέλος της C.E.O./F.I.P.F.

- Ανάμεσα στα 20 προτεινόμενα τραγούδια, κάθε τάξη επιλέγει 5τραγούδια και τα κατατάσσει κατά σειρά προτίμησης.
- Μόλις η πεντάδα (TOP 5) των τραγουδιών οριστεί από τους μαθητές σας υποβάλλετε την επιλογή σας στη διεύθυνση: https://enquetemaken.nu/r/38u10, μεταξύ 10 και 20 Νοεμβρίου τα μεσάνυχτα (ώρα Παρισιού).
- Μία πεντάδα ανά τάξη! Οι 5 τάξεις των οποίων η επιλογή πλησιάζει περισσότερο το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας θα κερδίσουν ένα γαλλικό πρωινό.

Περισσότερα

07/10/2024

Προσλήψεις 214 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας

Ανακοινώθηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ. οι προσλήψεις 214 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας εκ των οποίων 44 (41 Α.Μ.Ω. και 3 ΑΠΩ κατόπιν αναβάθμισης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 170 (12 Α.Μ.Ω. και 158 Α.Π.Ω.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.                                                                                                                                                                                                                              

Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης:

• Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024.

• Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 11 έως και την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024.

Περισσότερα

30/09/2024

Διαμαρτυρία για τη σύμπτυξη τμημάτων 2ης Ξένης Γλώσσας της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου

Περισσότερα

31/08/2024

Υπουργείο Παιδείας: Αναρτήθηκαν οι 141 ( 40 Α.Π.Ω. και 101 Α.Μ.Ω) Προσλήψεις Αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι 17 Α.Π.Ω. Προσλήψεις Αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε κενές οργανικές θέσεις

Σειρά τελευταίου διορισθέντα ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Οριστικούς Πίνακες και περιοχή

ΠΕ05 - 993 - ΛΑΣΙΣΙΘΙΟΥ (Π.Ε.)

ΠΕ05 - 487 - Β΄ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (Δ.Ε.)

Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024

. Στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας.

Περισσότερα

21/08/2024

 Υπουργείο Παιδείας: Αναρτήθηκαν οι 25 διορισμοί εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 138 διορισμοί εκπαιδευτικών ΠΕ05 Δ.Ε. Γαλλικής γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε κενές οργανικές θέσεις

Θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου, με το οποίο θα ενημερωθούν οι διοριζόμενοι για τη δημοσίευση της απόφασης διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

 

Όλα τα ονόματα

Περισσότερα

26/07/2024

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
???? ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ : Θέσεις – Επιτυχόντες - Βάσεις - Προτιμήσεις Υποψηφίων
???? Α.Π.Θ.
???? 2024
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 159, Επιτυχόντες 159, Βάση 18.550 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 133 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 160
???? 2023
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 155, Επιτυχόντες 155, Βάση 18.585 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 288 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 1300
???? 2024
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 79, Επιτυχόντες 13, Βάση 12.070 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 8 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 13
????2023
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 79, Επιτυχόντες 16, Βάση 12.265 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 8 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 118
???? 2024
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 110, Επιτυχόντες 38, Βάση 11.970 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 32 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 38
????2023
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 109, Επιτυχόντες 34, Βάση 11.500 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 25 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 157
???? 2024
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 70, Επιτυχόντες 11, Βάση 12.730 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 11 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 11
???? 2023
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 70, Επιτυχόντες 7, Βάση 12.500 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 4 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 26
???? Ε.Κ.Π.Α.
???? 2024
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 202, Επιτυχόντες 202, Βάση 17715 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 122 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 204
????2023
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 202, Επιτυχόντες 202, Βάση 18.320 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 419 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 1796
???? 2024
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 115, Επιτυχόντες 44, Βάση 11820 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 35 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 44
???? 2023
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 117, Επιτυχόντες 40, Βάση 12.220 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 17 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 188
???? 2024
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 126, Επιτυχόντες 37, Βάση 11.945 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 27 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 37
???? 2023
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 130, Επιτυχόντες 33, Βάση 11.985 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 21 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 164
???? 2024
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 59, Επιτυχόντες 12, Βάση 12.515 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 11 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 12
???? 2023
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 60, Επιτυχόντες 13, Βάση 13.170 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 9 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 34
???? 2024
◾️ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 80, Επιτυχόντες 21, Βάση 12.630 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 14 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 21
???? 2023
◾️ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 85, Επιτυχόντες 22, Βάση 12.270 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 20 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 58
???? ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (Κέρκυρα)
???? 2024
◾️ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ: Θέσεις 95, Επιτυχόντες 95, Βάση 14.820 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 77– Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 95
???? 2023
◾️ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ: Θέσεις 96, Επιτυχόντες 96, Βάση 17.720 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 103 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 257

Περισσότερα

23/07/2024

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ σχετικά με τη ΜΗ δημοσιοποίηση των ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ανά περιοχή μετάθεσης και των ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ που αφορούν οι καταργήσεις - εξαφανίσεις των 800 οργανικών θέσεων, ήτοι κατά ποσοστό 43,4% του συνόλου του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από το Οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.
ΠΡΟΣ
1) Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κύριο Κυριάκο Πιερρακάκη,
2) Την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Ζέτα Μακρή
3) Τον Γενικό Γραμματέα, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κύριο Ιωάννη Κατσαρό.

Περισσότερα

11/07/2024

«ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας A.P.L.F. - D.U. προς το Υπουργείο για την Κατάργηση 800 Οργανικών Θέσεων κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
♦ Στο ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Συλλόγου σχετικά με τη σφαγιαστική τροπολογία για τον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας, την οποία κατέθεσε στις 09/07/2024 ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης στη Βουλή αναφέρεται μεταξύ των άλλων ότι :
1. ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ και ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης, εκ των οποίων για τις ειδικότητες της Δεύτερης (Β) Ξένης γλώσσας, οκτακόσιες (800) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και δεκατέσσερις (14) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας.
▪️ Οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας είναι μέχρι σήμερα χίλιες οκτακόσιες σαράντα δύο (1842) και οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας χίλιες τριακόσιες εβδομήντα τέσσερις (1374).
✅ Λαμβανομένων υπόψη των παραπάνω ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ - ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ του Υπουργείου Παιδείας οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας κατά ποσοστό 43,4%ενώ οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας κατά ποσοστό περίπου 10,1 %, με ταυτόχρονη κατάργηση του αντίστοιχου κωδικού μισθοδοσίας του εν λόγω Υπουργείου, που είναι άμεσα συνδεμένος με κάθε μια από τις καταργούμενες οργανικές !
2. ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ για τις ειδικότητες της Δεύτερης (Β) Ξένης γλώσσας, εννέα (9) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και δεκατέσσερις (14) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας, οι οποίες ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ από βαθμίδα σε βαθμίδα.
▪️ Στην αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε στην εν λόγω τροπολογία ρητά να αναφέρεται ότι μεταφέρονται οι οργανικές θέσεις από τη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας στη βαθμίδα της Πρωτοβάθμιας, (αυτό έγινε και γίνεται με τις μετατάξεις), ενώ αντιθέτως ρητά και ξεκάθαρα ότι συστήνονται.
▪️ Άλλωστε πώς θα μπορούσαν να μεταφερθούν από βαθμίδα σε βαθμίδα οργανικές θέσεις αφού ρητά στην τροπολογία αναφέρεται ότι οι 800 οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ.
3. Λαμβανομένου υπόψη ότι ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ανά περιοχή μετάθεσης και ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ θα αφορούν οι εν λόγω καταργήσεις των 800 οργανικών θέσεων κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίες και θα επηρεάσουν ανάλογα όχι μόνο την Υπηρεσιακή κατάσταση και τις υπηρεσιακές μεταβολές των υπηρετούντων εκπαιδευτικών του κλάδου αλλά και μελλοντικούς διορισμούς, όπως και θα αποδυναμώσουν δραστικά τη δυνατότητα παροχής έργου διδασκαλίας της Γαλλικής γλώσσας των αποφοιτούντων από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και Λύκειο δεδομένης, όπως προαναφέρθηκε, της υποχρεωτικής συνέχισης διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Γαλλικής γλώσσας που διδάχθηκαν στην Πρωτοβάθμια.
4. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η έννοια της οργανικότητας χρησιμοποιείται με διαφορετικούς τρόπους στην υπηρεσιακή ορολογία. Με την αυστηρά νομική έννοια, τυπικά κάθε μόνιμος εκπαιδευτικός έχει οργανική θέση στο Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με το Οργανόγραμμα του και όχι σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή.
▪️ Η κατάργηση των οργανικών θέσεων γίνεται αντιληπτό ότι θα προκαλέσει ριζικές μεταβολές προς το χειρότερο ως προς τη θέση του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και των υπηρετούντων σε αυτόν εκπαιδευτικών, αλλά και των ευελπιστούντων σε διορισμό στη Δημόσια Εκπαίδευση.
???? Είναι γνωστό ότι η έννοια της οργανικότητας, μεταξύ των εκπαιδευτικών χρησιμοποιείται αντί του όρου οριστική τοποθέτηση.
▪️ Με την οριστική τοποθέτηση ο εκπαιδευτικός μπορεί πλέον να μετακινηθεί σε άλλη σχολική μονάδα μόνο κατ’ επιλογή του. Συνεπώς, η «οργανική στο σχολείο», αποτελεί μία αναγκαία συνθήκη ώστε ο εκπαιδευτικός να μη μετακινείται κάθε Σεπτέμβρη σε διαφορετική σχολική μονάδα, με όλα τα προσωπικά, υπηρεσιακά και – κυρίως – παιδαγωγικά προβλήματα συνεπάγεται μία τέτοια κατάσταση.
▪️ Σε περίπτωση, πάλι, που οι ώρες Α’ ανάθεσης στη σχολική μονάδα μειωθούν (π.χ. λόγω μείωσης των τμημάτων ή των μαθημάτων της ειδικότητας) ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως «οργανικά υπεράριθμος» και διεκδικεί κατά προτεραιότητα τις νέες οργανικές θέσεις που θα προκύψουν στην ειδικότητά του.
✔️ Όλα όμως τα παραπάνω παύουν να υφίστανται ως δυνατότητες για αόριστο αριθμό εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας με την κατάργηση – διαγραφή – εξαφάνιση από το Οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας των Οργανικών θέσεων με την εν λόγω τροπολογία.
???? ΖΗΤΟΥΜΕ
Στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης την εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης των ειδικοτήτων της Ξένης Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση :
☑ Την άμεση αναθεώρηση της απόφασης σας για κατάργηση των 800 οργανικών θέσεων της ειδικότητάς μας και την ανάκληση της κατάργησης των εν λόγω οργανικών θέσεων με ψήφιση νέας σχετικής τροπολογίας διασφαλίζοντας τη συνέχεια της επαγγελματικής πορείας εκατοντάδων εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας.
☑ Προτείνουμε τη σύσταση επιτροπής που θα περιλαμβάνει εκπροσώπους των Συλλόγων του κλάδου μας και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.), προκειμένου να εξεταστεί διεξοδικά η κατάσταση και να βρεθούν βιώσιμες λύσεις.
☑ Σας καλούμε να αναλογιστείτε τις συνέπειες της απόφασής σας και να δράσετε άμεσα για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της αξιοπρέπειας για τους επαγγελματίες της ειδικότητάς μας.
▪️ Είμαστε στη διάθεσή σας άμεσα για οποιαδήποτε συνάντηση ή διαβούλευση κριθεί αναγκαία.

Περισσότερα