Nέα - Ανακοινώσεις

26/07/2024

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
???? ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ : Θέσεις – Επιτυχόντες - Βάσεις - Προτιμήσεις Υποψηφίων
???? Α.Π.Θ.
???? 2024
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 159, Επιτυχόντες 159, Βάση 18.550 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 133 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 160
???? 2023
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 155, Επιτυχόντες 155, Βάση 18.585 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 288 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 1300
???? 2024
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 79, Επιτυχόντες 13, Βάση 12.070 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 8 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 13
????2023
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 79, Επιτυχόντες 16, Βάση 12.265 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 8 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 118
???? 2024
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 110, Επιτυχόντες 38, Βάση 11.970 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 32 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 38
????2023
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 109, Επιτυχόντες 34, Βάση 11.500 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 25 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 157
???? 2024
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 70, Επιτυχόντες 11, Βάση 12.730 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 11 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 11
???? 2023
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 70, Επιτυχόντες 7, Βάση 12.500 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 4 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 26
???? Ε.Κ.Π.Α.
???? 2024
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 202, Επιτυχόντες 202, Βάση 17715 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 122 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 204
????2023
◾️ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 202, Επιτυχόντες 202, Βάση 18.320 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 419 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 1796
???? 2024
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 115, Επιτυχόντες 44, Βάση 11820 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 35 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 44
???? 2023
◾️ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Θέσεις 117, Επιτυχόντες 40, Βάση 12.220 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 17 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 188
???? 2024
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 126, Επιτυχόντες 37, Βάση 11.945 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 27 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 37
???? 2023
◾️ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 130, Επιτυχόντες 33, Βάση 11.985 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 21 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 164
???? 2024
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 59, Επιτυχόντες 12, Βάση 12.515 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 11 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 12
???? 2023
◾️ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 60, Επιτυχόντες 13, Βάση 13.170 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 9 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 34
???? 2024
◾️ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 80, Επιτυχόντες 21, Βάση 12.630 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 14 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 21
???? 2023
◾️ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ : Θέσεις 85, Επιτυχόντες 22, Βάση 12.270 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 20 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 58
???? ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (Κέρκυρα)
???? 2024
◾️ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ: Θέσεις 95, Επιτυχόντες 95, Βάση 14.820 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 77– Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 95
???? 2023
◾️ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ: Θέσεις 96, Επιτυχόντες 96, Βάση 17.720 μόρια
☑️ 1η Προτίμηση Υποψηφίων 103 – Συνολική Προτίμηση Υποψηφίων 257

Περισσότερα

23/07/2024

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ σχετικά με τη ΜΗ δημοσιοποίηση των ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ανά περιοχή μετάθεσης και των ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ που αφορούν οι καταργήσεις - εξαφανίσεις των 800 οργανικών θέσεων, ήτοι κατά ποσοστό 43,4% του συνόλου του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από το Οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.
ΠΡΟΣ
1) Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κύριο Κυριάκο Πιερρακάκη,
2) Την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Ζέτα Μακρή
3) Τον Γενικό Γραμματέα, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κύριο Ιωάννη Κατσαρό.

Περισσότερα

11/07/2024

«ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας A.P.L.F. - D.U. προς το Υπουργείο για την Κατάργηση 800 Οργανικών Θέσεων κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
♦ Στο ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Συλλόγου σχετικά με τη σφαγιαστική τροπολογία για τον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας, την οποία κατέθεσε στις 09/07/2024 ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης στη Βουλή αναφέρεται μεταξύ των άλλων ότι :
1. ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ και ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης, εκ των οποίων για τις ειδικότητες της Δεύτερης (Β) Ξένης γλώσσας, οκτακόσιες (800) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και δεκατέσσερις (14) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας.
▪️ Οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας είναι μέχρι σήμερα χίλιες οκτακόσιες σαράντα δύο (1842) και οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας χίλιες τριακόσιες εβδομήντα τέσσερις (1374).
✅ Λαμβανομένων υπόψη των παραπάνω ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ - ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ του Υπουργείου Παιδείας οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας κατά ποσοστό 43,4%ενώ οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας κατά ποσοστό περίπου 10,1 %, με ταυτόχρονη κατάργηση του αντίστοιχου κωδικού μισθοδοσίας του εν λόγω Υπουργείου, που είναι άμεσα συνδεμένος με κάθε μια από τις καταργούμενες οργανικές !
2. ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ για τις ειδικότητες της Δεύτερης (Β) Ξένης γλώσσας, εννέα (9) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και δεκατέσσερις (14) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας, οι οποίες ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ από βαθμίδα σε βαθμίδα.
▪️ Στην αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε στην εν λόγω τροπολογία ρητά να αναφέρεται ότι μεταφέρονται οι οργανικές θέσεις από τη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας στη βαθμίδα της Πρωτοβάθμιας, (αυτό έγινε και γίνεται με τις μετατάξεις), ενώ αντιθέτως ρητά και ξεκάθαρα ότι συστήνονται.
▪️ Άλλωστε πώς θα μπορούσαν να μεταφερθούν από βαθμίδα σε βαθμίδα οργανικές θέσεις αφού ρητά στην τροπολογία αναφέρεται ότι οι 800 οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ.
3. Λαμβανομένου υπόψη ότι ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ανά περιοχή μετάθεσης και ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ θα αφορούν οι εν λόγω καταργήσεις των 800 οργανικών θέσεων κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίες και θα επηρεάσουν ανάλογα όχι μόνο την Υπηρεσιακή κατάσταση και τις υπηρεσιακές μεταβολές των υπηρετούντων εκπαιδευτικών του κλάδου αλλά και μελλοντικούς διορισμούς, όπως και θα αποδυναμώσουν δραστικά τη δυνατότητα παροχής έργου διδασκαλίας της Γαλλικής γλώσσας των αποφοιτούντων από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και Λύκειο δεδομένης, όπως προαναφέρθηκε, της υποχρεωτικής συνέχισης διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Γαλλικής γλώσσας που διδάχθηκαν στην Πρωτοβάθμια.
4. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η έννοια της οργανικότητας χρησιμοποιείται με διαφορετικούς τρόπους στην υπηρεσιακή ορολογία. Με την αυστηρά νομική έννοια, τυπικά κάθε μόνιμος εκπαιδευτικός έχει οργανική θέση στο Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με το Οργανόγραμμα του και όχι σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή.
▪️ Η κατάργηση των οργανικών θέσεων γίνεται αντιληπτό ότι θα προκαλέσει ριζικές μεταβολές προς το χειρότερο ως προς τη θέση του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας και των υπηρετούντων σε αυτόν εκπαιδευτικών, αλλά και των ευελπιστούντων σε διορισμό στη Δημόσια Εκπαίδευση.
???? Είναι γνωστό ότι η έννοια της οργανικότητας, μεταξύ των εκπαιδευτικών χρησιμοποιείται αντί του όρου οριστική τοποθέτηση.
▪️ Με την οριστική τοποθέτηση ο εκπαιδευτικός μπορεί πλέον να μετακινηθεί σε άλλη σχολική μονάδα μόνο κατ’ επιλογή του. Συνεπώς, η «οργανική στο σχολείο», αποτελεί μία αναγκαία συνθήκη ώστε ο εκπαιδευτικός να μη μετακινείται κάθε Σεπτέμβρη σε διαφορετική σχολική μονάδα, με όλα τα προσωπικά, υπηρεσιακά και – κυρίως – παιδαγωγικά προβλήματα συνεπάγεται μία τέτοια κατάσταση.
▪️ Σε περίπτωση, πάλι, που οι ώρες Α’ ανάθεσης στη σχολική μονάδα μειωθούν (π.χ. λόγω μείωσης των τμημάτων ή των μαθημάτων της ειδικότητας) ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως «οργανικά υπεράριθμος» και διεκδικεί κατά προτεραιότητα τις νέες οργανικές θέσεις που θα προκύψουν στην ειδικότητά του.
✔️ Όλα όμως τα παραπάνω παύουν να υφίστανται ως δυνατότητες για αόριστο αριθμό εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας με την κατάργηση – διαγραφή – εξαφάνιση από το Οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας των Οργανικών θέσεων με την εν λόγω τροπολογία.
???? ΖΗΤΟΥΜΕ
Στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης την εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης των ειδικοτήτων της Ξένης Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση :
☑ Την άμεση αναθεώρηση της απόφασης σας για κατάργηση των 800 οργανικών θέσεων της ειδικότητάς μας και την ανάκληση της κατάργησης των εν λόγω οργανικών θέσεων με ψήφιση νέας σχετικής τροπολογίας διασφαλίζοντας τη συνέχεια της επαγγελματικής πορείας εκατοντάδων εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας.
☑ Προτείνουμε τη σύσταση επιτροπής που θα περιλαμβάνει εκπροσώπους των Συλλόγων του κλάδου μας και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.), προκειμένου να εξεταστεί διεξοδικά η κατάσταση και να βρεθούν βιώσιμες λύσεις.
☑ Σας καλούμε να αναλογιστείτε τις συνέπειες της απόφασής σας και να δράσετε άμεσα για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της αξιοπρέπειας για τους επαγγελματίες της ειδικότητάς μας.
▪️ Είμαστε στη διάθεσή σας άμεσα για οποιαδήποτε συνάντηση ή διαβούλευση κριθεί αναγκαία.

Περισσότερα

09/07/2024

AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ DELF-DALF και SORBONNE C1 - C2 - C3, EΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ 2024
Δείτε τα αποτελέσματα εξετάσεων DELF-DALF και Sorbonne C1 - C2 - C3, εξεταστικής περιόδου Μαΐου 2024
???? Veuillez trouver vos résultats DELF-DALF et Sorbonne C1 - C2 - C3 de la session de mai 2024
Υπηρεσία Εξετάσεων Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος examens@ifg.gr

Περισσότερα

07/07/2024

ΕΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ζ. ΜΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025.

Περισσότερα

28/06/2024

Αποσπάσεις Eκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2024-25 από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ 

- Κατά προτεραιότητα,ύστερα από αίτησή τους και χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, 

- Υστερα από αίτησή τους και χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο,  νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 42 του ν. 4722/2020 (Α΄177),

-΄Υστερα από αίτηση τους και χωρίς δαπάντη για το Δημόσιο  για το διδακτικό έτος 2024-2025

Τα ονόματα των εκπαιδευτικών ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας με bold 

Περισσότερα

28/06/2024

Tα αποτελέσματα εξετάσεων DALF C1 – C2 και Sorbonne B2 – C1, εξεταστικής περιόδου Μαΐου 2024
✅ Τα αποτελέσματα DELF και Sorbonne C2 θα ανακοινωθούν μέσα Ιουλίου
???? Veuillez trouver vos résultats DALF C1 – C2 et Sorbonne B2 – C1 de la session de mai 2024
☑Les résultats du DELF et du Sorbonne C2 seront annoncés mi-juillet

Περισσότερα

19/06/2024

Aποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, για το διδακτικό έτος 2024-2025, κατά προτεραιότητα, για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους υγείας, ύστερα από αίτησή τους και χωρίς δαπάνη για το δημόσιο

Επισημαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με θητεία σε Πρότυπα Σχολεία ή Πειραματικά Σχολεία και αποσπώνται με την παρούσα, με την ανάληψη υπηρεσίας στη θέση απόσπασης, λήγει αυτοδικαίως η θητεία τους στο Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η διάρκεια της απόσπασης για τους παραπάνω εκπαιδευτικούς είναι μέχριτη λήξη του διδακτικού έτους 2024-2025 και οφείλουν να παρουσιαστούν στην υπηρεσία τους με την έναρξη του διδακτικού έτους, ήτοι 01-09-2024.

Οι Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων από τις οποίες αποσπώνται οι εκπαιδευτικοί, παρακαλούνται να κοινοποιήσουν την παρούσα στους ενδιαφερομένους.

Οι Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων στις οποίες αποσπώνται οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί παρακαλούνται να φροντίσουν να αποσταλούν αντίγραφα της ανάληψης υπηρεσίας τους στις Διευθύνσεις της οργανικής τους θέσης.

Τα ονόματα των αποσπασμένων εκπαιδευτικών Γαλλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (με κίτρινη επισήμανση)

Περισσότερα

27/03/2024

Μεταθέσεις 77 Εκπαιδευτικών Γαλλικής γλώσσας ΠΕ05 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ενός Εκπαιδευτικού Γαλλικής γλώσσας σε Μουσικά Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2024

Σε Μουσικά Σχολεία 

ΣΙΜΟΓΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΕ05 Α΄ ΚΕΡΚΥΡΑΣ (Δ.Ε.) ΣΕΡΡΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται με την απόφαση αυτή οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στη νέα τους θέση με τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους.

Όσοι υπηρετούν ως στελέχη της εκπαίδευσης παρουσιάζονται με τη λήξη του διδακτικού έτους στη Δ/νση Εκπ/σης της νέας περιοχής μετάθεσης και αναλαμβάνουν υπηρεσία στη θέση οριστικής τοποθέτησης ύστερα από τη λήξη της θητείας τους.

Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και των οποίων το ονοματεπώνυμο δεν περιλαμβάνεται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης. 

Τα ονόματα των μετατιθέμενων εκπαιδευτικών ΠΕ5 Γαλλικής γλώσσας με bold

Περισσότερα

27/03/2024

Μεταθέσεις 25 εκπαιδευτικών ΠΕ 05 Γαλλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024

Οι μετατιθέμενοι παρουσιάζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους, με τη λήξη του διδακτικού έτους.

 Όσοι υπηρετούν ως στελέχη της εκπαίδευσης παρουσιάζονται με τη λήξη του διδακτικού έτους στη Δ/νση Εκπ/σης της νέας περιοχής μετάθεσης και αναλαμβάνουν υπηρεσία στη θέση οριστικής τοποθέτησης ύστερα από τη λήξη της θητείας τους.

Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και των οποίων το ονοματεπώνυμο δεν συμπεριλαμβάνεται στη συνοδευτική κατάσταση, δεν μετατίθενται, είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.

ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ BOLD

Περισσότερα