Χρήσιμα Άρθρα
Σε ποιες ξένες γλώσσες έχουν έφεση τα Ελληνόπουλα
04/04/2016
Σχεδόν το σύνολο των μαθητών του Γυμνασίου (94%) μαθαίνουν μία η κ και περισσότερες ξένες γλώσσες και μάλιστα αφιερώνουν πάρα πολύ χρόνο γι’ αυτόν το σκοπό, περισσότερο από κάθε άλλο Ευρωπαίο μαθητή.
10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
01/04/2016
Η υπαγόρευση της ορθογραφίας ίσως καταντάει μια μονότονη ρουτίνα στην καθημερινότητα του σχολείου. "Βγάλτε τα τετράδια της ορθογραφίας!", δεν υπάρχει δασκάλα και δάσκαλος που να μην έχει πει αυτή τη φράση. Καλό θα ήταν αυτή η συνήθεια να εξελιχθεί σε κάτι πιο δημιουργικό....
ΔΥΟ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΔΥΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ
01/04/2016
Αυτό που εμείς οι Ελληνες θεωρούμε ένα είδος «κατάρας» – το γεγονός ότι ελάχιστοι ανά την υφήλιο μιλούν ελληνικά αναγκάζοντάς μας να υποβαλλόμαστε από μικρά παιδιά στο βάσανο της εκμάθησης ξένων γλωσσών – ίσως τελικά αποδεικνύεται πραγματική ευλογία....
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ
01/04/2016
Περισσότερα από 500 παιδιά, από 50 χώρες, ηλικίας 8-12 ετών, είπαν τη γνώμη τους. Όσα ακολουθούν είναι μερικές από τις απαντήσεις τους. Απαντήσεις από τους επισκέπτες μας στο web Ο σπουδαίος δάσκαλος αλληλεπιδρά -ψυχικά και συναισθηματικά- με το παιδί...
ΠΩΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
01/04/2016
Το 1794, πέντε χρόνια μετά τη Γαλλική Επανάσταση, η Γαλλία βρισκόταν σε πόλεμο, σχεδόν με τους πάντες στην Ευρώπη. Αγγλία, Ισπανία, Πρωσία και Αυστρία. Το χειρότερο ήταν, ότι οι Γάλλοι αντιμετώπιζαν ελλείψεις σε ένα πολύτιμο υλικό. Το μολύβι!
Η ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ
01/04/2016
Ένα από τα κεντρικά ζητήματα που ανοίγει στα πλαίσια του «εθνικού διαλόγου για την Παιδεία» είναι η συζήτηση για το χρόνο εργασίας των εκπαιδευτικών...
8 ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
01/04/2016
Το άρθρο που ακολουθεί αναφέρεται στις παραμέτρους αποτελεσματικής διδασκαλίας σε τάξεις μικτής ικανότητας και αποτελεί μέρος μιας γενικότερης εργασίας που επιμελήθηκε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, με στόχο οι εκπαιδευτικοί, μέσα σε κλίμα γόνιμου διαλόγου και αλληλεπίδραση...
ΓΙΑΤΙ «ΣΧΟΛΙΚΗ» Η ΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
01/04/2016
Γιατί «σχολική» η βία και ο εκφοβισμός; του Γιώργου Μαρκογιαννάκη* Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί, επισήμως πλέον, ως η πανελλήνια ημέρα....